Vi värnar om din integritet
Syftet med Easycruit är att förenkla arbetsgivarens rekryteringsprocess och möjliggöra effektiva bedömningar av och kommunikation med kandidaterna i detta avseende. Som en del av användningen av Easycruit får arbetsgivaren personuppgifter från kandidaterna och behandlar sådana personuppgifter som en del av bedömningen av kandidaternas färdigheter och förmågor samt om han/hon passar för den annonserade positionen.
Den rättsliga grunden för behandling av personuppgifter är att kandidaten samtycker till sådan behandling som en del av ansökan till positionen, där kandidaten väljer vilken typ av personuppgifter han/hon bestämmer sig för att dela med arbetsgivaren i detta avseende, exempelvis genom att använda uppladdningsfunktionen från Google eller Dropbox. Observera att kandidaterna är berättigade att när som helst dra tillbaka nämnda samtycke.
Arbetsgivaren är registeransvarig för behandling av personuppgifter om kandidater och alla frågor angående integritet kan riktas till arbetsgivaren via de för syftet avsedda kommunikationskanalerna som tillhandahålls av Easycruit. Personuppgifterna behandlas i syfte att tillhandahålla, genomföra och utveckla tjänsterna.
Easycruit är en molntjänst utvecklad av Visma. Således kan företag i Visma-koncernen och deras underleverantörer av IT-tjänster ha tillgång till personuppgifter om kandidater som en del av driften av tjänsten. Alla underleverantörer omfattas av databehandlingsavtal för att säkerställa integritet enligt standarden som införts genom tillämplig integritetslagstiftning (GDPR från den 25 maj 2018) och underleverantörer utanför EU omfattas av överföringsmekanismer som är godkända av EU-kommissionen.
Personuppgifter om kandidater behandlas i Easycruit under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att följa lagstiftningen. Kandidaterna kan använda funktionerna i Redigera min profil i sitt Easycruit-konto för att radera, ladda upp och redigera information.
Kandidaterna kan när som helst kontakta arbetsgivaren för att utöva rätten att få tillgång till, korrigera eller radera personuppgifter, eller att begränsa behandlingen avseende kandidaten, eller att invända mot behandlingen, samt rätten till uppgiftsportabilitet. Dessutom har kandidaterna rätt att lämna in ett klagomål till dataskyddsmyndigheterna gällande behandling av deras personuppgifter.
Chef kundservice Apotek, Stockholm
Vi söker nu en erfaren och engagerad chef som brinner för att leda och utveckla medarbetare och verksamhet samtidigt som du också gillar ett dagligt operativt ansvar.
Om tjänsten
I din roll som chef för kundservice Apotek ansvarar du för ett team på 13 personer. Teamet hanterar frågor och ärenden från mer än 1400 apotek i Sverige. De främsta arbetsuppgifterna för teamet är att hantera frågor kring order och leverans, kunduppgifter, reklamationer från beställande apotek, försäljning och information av tillhörande tjänster.
I rollen som chef för kundservice Apotek är du operativt nära i ditt ledarskap och bidrar aktivt till att främja engagemang, samarbete och delaktighet. Du coachar och utvecklar dina medarbetare i linje med Tamros och avdelningens värderingar och övergripande mål. Tillsammans driver ni utvecklingsarbetet avseende kvalitet, service och tillgänglighet för våra kunder. Du utvecklar processer och arbetar med uppföljning av KPI:er såsom order, svarstid och leveransprecision samt har budgetansvar. Du ingår i ledningsgrupp och rapporterar till affärsområdeschef Apotek.
Vem är du?
Vi söker dig som är trygg, ansvarsfull och prestigelös i ditt ledarskap. Med nyfikenhet söker du nya perspektiv och lösningar som utmanar våra befintliga arbetssätt och processer. Din servicekänsla är stark och du är bra på att skapa förtroendefulla relationer, goda samarbeten och du gillar att ha många kontaktytor. Du har en god förmåga att på ett självständigt sätt prioritera ditt arbete, tar gärna ett stort eget ansvar och driver ditt arbete framåt.
Din bakgrund är inom kundservice och logistik/supply chain och du har en god erfarenhet av arbete kring produktion, varuflöden och transporter. Du har en eftergymnasial utbildning inom kundservice, logistik eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du är van att arbeta i ERP-system och det är meriterande om du har erfarenhet av EnterpriseOne. Då kommunikationen i arbetet både sker på svenska och engelska så behöver du behärska båda språken obehindrat i tal och skrift.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.
Ansökan
Om du känner igen dig i beskrivningen och blir nyfiken, tveka då inte att skicka in din ansökan! Du ansöker via vårt rekryteringssystem Easycruit. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Sista ansökningsdag är den 11 oktober, 2024. Intervjuer och tester görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Patrik Jansson, affärsområdeschef Apotek, patrik.jansson@tamro.com
Varmt välkommen med din ansökan!
Då vi tagit beslut om rekryteringskanal för denna tjänst undanber vi oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Tamro AB
Ett livsviktigt uppdrag
Vi äger inte några apotek – eller några läkemedel för den delen. Det vi däremot har är 100 års erfarenhet av att arbeta med allas bästa för ögonen. I vårt livsviktiga uppdrag strävar vi alltid efter att finnas där för dem som behöver oss mest. Och vår roll som en oberoende aktör bidrar till att skapa en både säker och jämlik tillgång till läkemedel – idag och imorgon.